Diren Gezi Parkı!

Bugün hiç bir işe kafamı veremiyorum. Ofiste bilgisayarın başında 5 dakika çalışıyorsam geriye kalan 15 dakikada Taksim Gezi Parkı eylemcilerine yapılan insanlık dışı muameleyi takip ediyorum... İnsanlar kötü, insanlar acımasız, bunu çoktan kabul ettim de yine de şaşırıyorum bir polisin silahsız yaşlı bir amca ile elinden tutmuş küçük torununu düşürdüğü duruma, kırmızı elbiseli kadının suratına püskürtülen biber gazına işte...


Hakikaten Erdoğan'ın büyük en büyük başarısı bu kadar politikaya uzak bir nesli tekrar politik birer birey haline getirmesidir herhalde...

Gezi parkından fotoğraflar için TIK!

11 yorum:

  1. çok yazık, ne biçim bir ülke olduk biz böyle !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Merve, ülkemizin gittiği yol yol değil! :((((

      Sil
  2. Bu daha birsey degil dur bakalim daha neler görecegiz!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir iktidar sonsuza kadar kalamadı koltuğunda. Ülkem de bu acımasızlığa dur diyecektir artık..diye düşünüyorum ya da ümit ediyorum.

      Sil
  3. Hastalıktan sürünmeme rağmen sürüne sürüne eyleme gittim.İyiki de gitmişim gördüğüm manzara ümit vericiydi.Her ne kadar utanç verici,rezil durumlar ortaya çıkmış olsa da bizim tarafın gücüne baktığımızda galiba rüzgar bu sefer tersten esecek.Bu kez ümitliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, gec cevap icin kusura bakmayin. Ulkemde olanlar beni gercekten sarsti. Hic blogla ilgilenesim gelmiyor bu gunlerde...Surekli bilgisayar basinda gezi parki direnisini takip ediyorum... Ruzgarin tersten esmesini ben de diliyorum. Sevgiyle.

      Sil
  4. esada mana verecegine kendi halkini düsürdügün duruma baksa bu basbakan!
    bu adam cok degisti cok!!

    YanıtlaSil
  5. "İyiler daima kazanır" sözünün gerçek olmasını bu kez her zamankinden daha fazla istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. ha haaaa çok doğru zorla politize oluyoz yaw.
    :)

    YanıtlaSil