Okan Bayülgen Gezi Parkında

Taksim gezi parkını biliyorsunuz. Parkın bulunduğu yere yapılması planlanan Topçu kışlası projesi için parkta bir yıkım çalışması başladı. Güzel insanlar parkı, ağaçları korumak için sabahlara kadar nöbetler tuttular, tutuyorlar. Okan Bayülgen'de eylemcilere destek olmak için geceleri parkta kitap okumaya başlıyormuş. Keşke işim, sorumluluklarım olmasaydı da İstanbul'a gelebilseydim...Ben de destek olabilseydim...


Bu eyleme destek olmak isteyen arkadasları hem twitterda #bloggerdiyorkigeziparki  hastag'i altinda, hem de bloglarında bu konuyla ilgili birer post yazmaya davet ediyorum.

14 yorum:

  1. Bilmiyorum ne yapmak gerek tam bir faşizm uygulamaları. Yakın olanlar gitsin destek versin ama adamlar acımasız biber gazını öğrendiler ya olur olmaz kullanıyorlar. Yazıklar olsun .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet İlhan Bey, haklısınız. Polisler iyice çığrından çıktılar... Fakat bizler korktukça sindikçe daha da azıtacaklar. Bazı şeyleri göze almak, karşı koymak gerekli diye düşünüyorum. Ağaçlarımız için doğamız için seslerimizi yükseltmeliyiz.

      Sil
    2. İlhan Bey

      Size katılıyorum. Gezi parkını korumak için eylem yapanlara da sıktılar biber gazını. Nasıl bir yönetime evet diyoruz, aklım almıyor..

      Sil
  2. Canım yazdıklarında sonuna kadar yanındayım. Ne yapmalı ben de bilemiyorum ve bu duruma çok ama çok üzülüyorum. Gerçekten sesimizi yükseltmeliyiz....
    Canım bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ucundan tutmak gerek. İstanbul'da olup eyleme katılabilecek durumdakilere bedenimizle olmasa da ruhumuzla yanlarında olduğumuzu yazılarımızla hissettirelim biz de! Sevgiyle.

      Sil
  3. Buna değinmen çok iyi olmuş. Ben de yazabilirim aslında. Çok bile duyarsız kaldık..

    Eline yüreğine sağlık..
    Sevgilerimle
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin o kedine has uslubunle uazacagin yaziyi da merakla bekliyorum pe-hito!

      Sil
  4. Merhaba canım,
    Bende yapılanları basından ve medyadan izliyorum içim cız ediyor. Nedir bu durum, biz ne zaman bu hale geldik. Buna bir dur demenin zamanı geldi de geçiyor diye düşünüyorum. İstanbul'da olmak da farketmez aslında birlik olup bu gibi durumları protesto etmeliyiz. Artık yeter. Daha ne kadar sürecek bu yapılanlar.
    Nefes alacak yerimiz kalmadı. Çocuklarımıza nasıl bir gelecek bırakacağız böyle :( Çok üzülüyorum çok...
    Canım bu arada bloğunu beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    İyi dileklerimi gönderiyorum,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi iktidar demek guc demek, guc demek acimasizlik demektir de yine de sasiriyor insan iste...Kimler olmadi ki koltuklarindan, guclerinden...Elbet devran donecek ve bu korkmayip karsi koyan, haklarini savunan bireyler sayesinde olacak!
      Bu arada hosgeldiniz :)

      Sil
  5. duyunca ve resimleri görünce gerçekten şaşırdım. normalde sevmezdim okanı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bu gezi parki direnisi birbirini seven sevmeyen herkesi bir araya getirdigi icin bu kadar ozel!

      Sil
    2. evet canım haklısın.. yeniden kenetlenmemize sebep oldu..

      Sil