Bloggerlar Çalıyor VOL. 2

Şimdi aranızda bu projeyi duymamış olanlar, kim, nerede, ne çalıyor? diyenler için kısa bir açıklama yapayım. Bloggerlar Çalıyor projesini ilk olarak pek sevgili yufkayürekligöbekli şu yazısında duyurdu. Okur okumaz yazının altına yorumumu yapıştırdım: efenim ben de katılmak istiyorum bu güzide projeye diye. Birbirini tanımayan, tek ortak noktaları blog yazmak olan insanların bir arada müzik yapması fikri çok cazip gelmişti! Bazı teknik (hep öyle denilir ya ben de kullanayım dedim) iletişimsizliklerden dolayı ilk projelerine katılamadım. Gayet de alınlarının akıyla Kesmeşeker'in  Her şey Sermaye için Sevgilim isimli harikulade parçasını çaldılar. Şurdan dinleyebilirsiniz.

Bu projenin ikinci şarkısı Leyla The Band'in Yokluğunda'sının piyano kayıtları için pazar günü bin bir zorlukla bulduğum bir piyanonun önünde yerimi aldım ve çok kısıtlı zamanda kaydımı yaptım. 6 yaşından beri (vay be 22 sene olmuş!) piyanoda sade ve sadece klasik müzik çalan ben deniz için oldukça değişik bir deneyimdi. Koyun önüme bir Mozart'ın Rondo alla Turca'sını, Chopin'in Polonaise'ini takır takır çalayım ama öyle Em, F falan gibi akorlar oldukça yabancıydı bana. Neyse ki internette her şey var da Em piyano akoru yazıyorsun hemen çıkıyor :P

Şimdi ben de büyük bir merakla tüm enstrümanlar ve vokalden sonra ortaya nasıl bir şey çıkacak bekliyorum. Bu arada bir de klibimiz olacak onu da ayrı merak ediyorum.

Buradan yufkayürekligöbekli'ye miks yaparken gösterdiği olağanüstü çaba için ayrıca teşekkür ediyorum.

Buyurunuz bir doz Yokluğunda dinleyiniz, yakında bizlerden de dinleyeceksiniz :)


Hamiş: Görev dağılımını görmek için buraya tıklayınız.

10 yorum:

  1. Biz de size teşekkür ederiz katılımınız için ^_^ Bu arada miks için profesyonel yardım alacağız bir bloggerdan, ortaya çıkacak sonucu ben de çok merak ediyorum. Çok daha kaliteli bir şey olacağı aşikâr, artık işi anlayana bırakıp miks işinden çekiliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben bunu bilmiyordum. Merakla bekliyoruz o vakit. :)

      Sil
  2. İlkini dinlemiştim, gayet güzeldi. Bir daha dinleyeceğim şu an çalan şarkı bitince.

    Hadi hayırlısı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakinda yenisini de dinlersiniz umarim :)

      Sil
    2. Ömrüm yeterse ve başıma herhangi bir şey gelmezse... Tabii ki!

      Sil
  3. omo ◕ヮ◕ çok yaratıcı bir projee ! Her ne kadar şu sıra yıllardır ayrı kaldığım gitarımla size eşlik etmek istesem de projeye zarar vermek istemem XD :D Deli bir Leyla the Band hayranı olarak ürünü merakla bekliyor olacağım ^__^

    YanıtlaSil
  4. Aaaa ne heyecanlı ve ne kadar güzel. Ben de merak ediyorum nasıl olacak. Bekliyorum sabırsızlıkla..
    :)

    Bu arada piyano konusunda kutlarım seni 22 yıl baya uzun...
    :)

    YanıtlaSil
  5. Bu şarkıya bayılıyorum :)

    YanıtlaSil