Çantamda Ne Var?

Haftanın bu en güzel, yani ''son!'' iş gününden herkese merhaba!
Çantamda ne var çılgınlığına ben de katılayım dedim.
Genelde çantalarımın içerisinde çiğnenmiş sakızların boş ambalajlarından der top edilip tıkıştırılmış mendil parçalarına kadar envai çeşit obje bulunur. Fakat şanslısınız ki bugün size göstereceğim çantayı kullanmaya yeni başladığımdan oldukça temiz, az ve öz nesneler çıktı içerisinden.


Cenevre'nin en sıcak yaz gününün akşamında dahi ürperebilir, ince bir hırkaya ihtiyaç duyabilirsiniz. Dolayısıyla çantamda her zaman ince bir hırka bulundurmaya dikkat ediyorum. Hırkanın üzerinde de ofisime girebilmem için gerekli olan CERN kartım, uzun zamandır bana çektiren gastritimin baş düşmanı Lansor'um, Laser'le gözlerimi çizdirdikten sonra en olmadık anlarda beni yoklayan göz kuruluğu için suni göz yaşı damlası ve çok sevgili migrenim ziyaretime geldiğinde ona ikram etmek için her daim hazır bulundurduğum ağrı kesicim yerlerini almışlar.

iPhone'umun, makyaj çantamın, güneş gözlüğümün ve cüzdanımın çantamın demirbaşları arasında olduğunu söylememe bilmem gerek var mı?


Makyaj çantamın içindekilere gelirsek, alerjik bu bünyenin kurtarıcısı sevgili antihistaminik haplarım, küçük el kremim (üzerinde at resmi olan) ve çeşit çeşit makyaj malzemesi (ki normal günlerde yüzüme hiç bir şey sürmediğim halde neden hergün bunları kendime yük ettiğime dair hiç bir fikrim yok!) yanımdan ayırmadıklarımdan.

Bildiğiniz gibi bu 'çantamda ne var?' akımı, youtube kanallarında milletin çantasının içerisindekiler bir bir göstermesiyle başlayan ve çok ilgi görünce bloglara da mim'ler halinde yayılan bir akım. Ben de buradan yiğidin malı meydandadır diyip, çantasındakileri ortaya dökmek isteyen bütün arkadaşlarıma yolluyorum bu mim'i.

7 yorum:

  1. çantana ba-yıl-dım ! (:

    YanıtlaSil
  2. bende en çok çantayı sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayilarak indirimden almistim fakat defolu cikti, baska bir sehirden aldigim icin de degistiremedim. Defolu defolu kullaniyorum.

      Sil
  3. ayy çanta çok hooş.

    -Kız muhabbetlerine girmeyi öğrenmeye çalışıyorum:), bundan sonraki adım dedikodu :D:D -

    YanıtlaSil
  4. makyaj çantası çok tatlı ! gözkalemleri bıkaç tanemi benmı yanlıs goruyorum :) sevgiler..

    YanıtlaSil