Bir Takım Mim Soruları :)

Bir süredir yaşadığım ufak sağlık sorunları nedeniyle buralardan uzak kaldım. Bu arada sevgili gügü beni mimlemiş. Yazmaya artık bir yerden başlamak lazım diyerek bu mim için kolları sıvadım :) 

Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?


Mucize olarak adlandırılabilir mi bilmiyorum ama aklımdan geçirdiğim bir şeyin 5 dakika içinde gerçekleştiği zamanlar oldu...

Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?

Bu yaz açık yeşil bir pantolon almak istiyordum bir türlü bulamadım. Onun dışında ipod nanonlar çok hoşuma gidiyor. Bir de bir kaç aydır akteo marka şu saatte gözüm var:





Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?

Evet kürk giyilmesine kesinlikle karşıyım. Bunun dışında ayakkabı seçimi benim için çok önemlidir. İlk tanıştığım insanların mutlaka ayakkabılarına bakarım. Ayakkabıların insanların karakterlerine dair ipuçları verdiğini düşünürüm.

Nefret ettiğiniz huylar, veya insanlar?

'Ben'cil insanları sevmiyorum. Örneğin kendinizle ilgili bir sorununuzu paylaşmak istediğinizde hemen lafınızı kesip kendini anlatan insanlarla zaman geçirmek yerine tek başıma oturur blog yazarım :) .

Diğer uzak durduğum insan çeşidi de hedeflerine ulaşmak için her şeyini verebilecek, her türlü dalavereyi çevirebilecek kadar hırslı olanlar. Bu türden etrafımızda çokça vardır. Tür mensupları genelde yüzünüze bol bol gülümser, arkanızdan ise bol bol çukurunuzu kazarlar.

Sizi en net tanımlayan kelime?

Bu konuda objektif bir  yaklaşımım olamayacağı için bunu başkalarına sormak lazım :) 

Hayata yeniden gelme şansınız olsa, hangi ülkede doğmak isterdiniz?

Türkiye! Gördüğümüz 3. sınıf vatandaş muamelesine, refah seviyemizin bir çok ülkeden çok daha düşük olmasına, siyasetin korkunç durumuna rağmen ülkemi seviyorum! Ülkemdeki 'gerçekten yaşıyorum' hissini, insanların sıcak kanlılığını, sokaktaki teyzelerin, amcaların her daim laf yetiştirebilme kapasitesini :)...Bunu bir kaç yıldır Avrupa'da yaşayan biri olarak söylüyorum.

Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?

Bu insanın kim olduğuna göre değişir :) 
Ben tek başına bir şeyler yapmaktan çok keyif alan biri değilim. Yalnız olduğum zamanlarda genelde kitap okurum, bir şeyler yazarım ya da dizi izlerim. Yemek dahi yiyesim gelmez.

Nikah masasında, evleneceğiniz kişiden ''Hayır!'' cevabı alsanız ne yaparsınız?

Ahh, neyseki o yoldan kazasız belasız geçtim. Sevgili sevgilim de masada gayet 'Evet!' dedi :)

İnsan kaderini mi yaşar? Kaderini mi yazar?

İkisi bir arada. Yaşanacak bazı olayların önüne geçemeyeceğimiz gibi (kazalar, hastalıklar...) bazı olaylar da tamamen kendi tercihlerimizle şekilleniyor...

Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?

'First' geldi, ilk diyince :)

İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?

Alehendra idi. icq kullanıyorduk o zamanlar...

Hamiş: Kimse kendini yapmak zorunda hissetmesin diye isim vererek Mimlemiyorum. Fakat bu sorulara cevap vermek isteyen olursa aranızda seve seve okurum :)

11 yorum:

  1. Saat gerçekten güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. degil mi ama :)
      Uzun zamandir istiyorum kendisini :)

      Sil
  2. cok gecmıs olsun

    umuyorum artık daha ıyısındır

    sevgılermle

    YanıtlaSil
  3. aahh sen evli misinnn?? :O
    şok oldum sankkkiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cidddii olamazsınnn?? yanlış anlama ama yaş kaç?? :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. aahh her yanıtınla beni biraz daha şoka uğratıyorsunnn :)
      tebrikkklllerrrr

      Sil
  5. Canim cok güzel ve zevkle okudum canim cok tskler cevapladigin icin sevgiler♥

    YanıtlaSil
  6. Kusra bakmayın bir sorum olacaktı neden logonuz baykuş ben baykuşları çok severimde sizin neden tercih ettiğinizi merak ettim :)

    Bu arada blogunuzu çok beğendim banada beklerim :)
    www.announcerman.com

    YanıtlaSil