Bloggerlar Çalıyor VOL. 2 - Sonunda Klibimiz Hazır!

Öncelikle blogda verdiğim bu aradan dolayı özür diliyorum. Bir takım sağlık sorunları, Türkiye'ye taşınma hazırlıkları derken böyle uzun bir ara vermek durumunda kaldım. Bu günden itibaren eski tempoma döneceğim.

Sonra da bir giriş, gelişme, sonuç üçlemesine girmeden, direkt konuya dalmak istiyorum. 
''Bu Bloggerlar Çalıyor ne ki?'' diye soranlarınız varsa hala aranızda sizi şuraya alayım.
Şimdi kim okuyacak biri olsa da şu projeyi bana sesli sesli anlatsa diyorsanız da Mr. Patates'in anlatımına şuradan buyurabilirsiniz.

Çok heyecanlıyım yahu! 
Teee temmuzda duyurmuştum Bloggerlar Çalıyor projesinin ikinci parçasına başladığımızı. Neden dört ay sürdü derseniz, net bir cevabım yok. 
Şöyle bahaneler öne sürebilirim: Projeye katılan tüm bloggerlar ayrı ayrı şehirlerde, hatta ülkelerde :) yaşıyor, herkes kendisine uygun olan bir zamanda (ki bu uygun zamanlar hiç birbiriyle çakışmıyor :)), tek başına çalıyor parçanın kendisine düşen kısmını ve sonra bunlar birbirine ekleniyor. Bir de bu sefer klibimiz de olsun dedik, görüntü çektik, eh tabii onun montajlanmasını da bekledik. Hal böyle olunca işimiz uzadıkça uzadı. Fakat sonunda klibimiz hazır! İyi seyirler!




Hamiş: Bu Bloggerlar Çalıyor'un ikinci şarkısıydı. Proje yeni şarkılarla devam edecek. Sen de aramıza katılsana!

9 yorum:

  1. Yalnız Gül, senin oyunculuğun renk katmış klibe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :) cok tesekkurler. Ben de senin t-shirte bittim.

      Sil
  2. Aynen Bilo'ya katılıyorum, zaten sana da söyledim, o köprüdeki kısım mükemmel bir hava katmış! Çok güzel oldu çok güzeeel!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kisimi en az 15 kere cekmisizdir desemm :) Keske bir de telefon yerine duzgun bir kamera olsaydi elimizde.

      Sil
    2. Ya telefonda sıkıntı yok ama, yan tutsaymışsınız daha iyi olacaağmış :)

      Sil
  3. Super fikir harika olmus cok basarili oldugunuza inaniyorum sizleri Bloghocam paylasimi sonucu gordum ona sizi paylastigi ve sizde harika bir is yaptiginiz icin kutlarim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçten kutlamanız için çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Keşke bende bir şeyler çalabilseydim :) Her şeye rağmen çok güzel olmuş umarım güzelleşerek ilerler. Herkesin emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz. Azimliyiz daha da güzelleştireceğiz :)

      Sil